! WAŻNE !
INFORMACJA O URLOPIE
W dniach od 27.08 do 21.09 przebywamy na urlopie wypoczynkowym. W tym okresie nie realizujemy
zamówień, wysyłek oraz nie przyjmujemy wymian i zwrotów.
Najbliższe wysyłki i zwroty po urlopie będą realizowane od 21.09. Prosimy aby klienci chcący
wymienić lub zwrócić strój nadali paczki tak aby dotarły one przed lub już po urlopie. Ostatni dzień, w
którym będę mogła odebrać odesłaną paczkę to 26.08, później dopiero od 21.09. W międzyczasie nie będzie
fizycznie takiej możliwości.
Wszystkie 14 dniowe terminy zwrotów zostaną oczywiście przedłużone i bez problemu możecie
Państwo zwracać towar po naszym urlopie. Za utrudnienia przepraszamy.

 


Darmowa dostawa paczkomatem przy zamówieniu powyżej 200zł

Jeśli chcesz na bieżąco śledzić nowości i dostawy

polub i obserwuj naszą stronę na Facebook`u

Zwroty i wymiany

ZWROT/WYMIANA

 


                                          !WAŻNA INFORMACJA!

 

 PROSZĘ SPRAWDZAĆ i CZYTAĆ UWAŻNIE NA SWOIM !!!PARAGONIE!!! GDZIE ZŁOŻYLI PAŃSTWO ZAMÓWIENIE I ZAKUPILI TOWAR I NIE ODSYŁAĆ DO NAS ZWROTÓW, KTÓRE POWINNY ZOSTAĆ ODESŁANE DO INNYCH SKLEPÓW!!! TAKIE ZWROTY NIE BĘDĄ PRZEZ NAS OBSŁUGIWANE ANI ODSYŁANE Z POWROTEM,  WIĘC PROSZĘ ZWRÓCIĆ NA TO SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ. ADRES DO ODSYŁKI NA NASZEJ STRONIE DOTYCZY WYŁĄCZNIE STROJÓW ZAKUPIONYCH W NASZYM SKLEPIE!

Adres do zwrotu:

Noskowskiego 6/18

58-506 Jelenia Góra

 

Towar można zwrócić/ wymienić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. W celu zwrotu lub wymiany towaru postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Prześlij informację o zamiarze zwrotu/ wymianie towaru na adres mailowy nataliag2@wp.pl. Odeślij towar nie później niż w przeciągu 14 dni kalendarzowych od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy/wymianie, na które masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.

2. Spakuj towar koniecznie w to samo pudełko, w którym został doręczony. Stanik powinien być ułożony na płasko (proszę go nie składać na pół, nie wykręcać miseczek), tak aby nie uległ zagnieceniu podczas transportu. Proszę nie odsyłać strójów w kopertach bąbelkowych, w których staniki ulegają zgnieceniu. Stroje spakowane w koperty zwykłe lub bąbelkowe nie zostaną przez nas odebrane i wrócą do nadawcy. Strój z pogniecionym, zniszczonym stanikiem nie będzie przyjęty do zwrotu/ wymiany, więc proszę zwrócić szczególną uwagę podczas jego pakowania.

3. Pamiętaj iż odsyłany towar musi posiadać wszystkie metki, nie posiadać śladów użytkowania, plamek, zapachu perfum (papierosów).

4. Do paczki dołącz otrzymany dowód zakupu.

5. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany i dołącz go do przesyłki.

 Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, numer paragonu, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu.

6. Od zwracanej kwoty zostanie odjęty koszt obsługi zwrotu w kwocie 4,99 za każde zamówienie.

 W przypadku wymiany proszę podać na jaki model, rozmiar, kolor ma zostać wymieniony odsyłany towar oraz na jaki adres wymiana ma zostać odesłana. Koszt wymiany ponosi kupujący. Do odsyłanej paczki należy dołożyć kwotę na nową wysyłkę (według cennika wysyłek na stronie) lub przelać ją na konto:

 61 1140 2004 0000 3502 3983 9765 MBank

Natalia Gieczonis-Czyżyk

58-506 Jelenia Góra

 

W przypadku zwrotu na maila nataliag2@wp.pl proszę przesłać dane do przelewu.

 

 Formularz zwrotu/wymiany można pobrać z poniższej strony:

http://sarenka212.home.pl/formularze/zwrot.pdf

 Nie odpowiadam za ewentualne zniszczenie lub zgubienie przesyłki przez przewoźnika dlatego paczki należy nadawać jako przesyłki rejestrowane, które posiadają numer nadania. Przesyłki nadawane jako nierejestrowane są wysyłane na własną odpowiedzialność klienta.

 

Zwrot otrzymasz w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez nas paczki.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl